28.06.2018
Ciekawe wykłady z Dagmarą Habierą podczas Fashion for Kids w Targach Kielce.
Witryna to najważniejsze miejsce w sklepie, decydujące o tym czy klient skusi się, by wejść dalej.Z badań „Visual Merchandising – A Guide for small Retailers NCRCRD” wynika że klient poświęca od 3 do 8 sekund, by zapoznać się z jej ekspozycją. W trakcie specjalnego wykładu, który odbył się w ramach Międzynarodowych Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych Fashion, można było dowiedzieć się w jaki sposób zaaranżować wystawę by przyciągnąć uwagę klienta na dłużej.
Prezentację pt. Witryna – jak przyciągnąć klienta” poprowadziła Dagmara Habiera z VM Studio. To uznana ekspertka od 20 lat zajmująca się obszarem Visual Merchandisingu. Pracowała przy tworzeniu nowego wizerunku punktów sprzedaży m.in. Atlantic, mBanku, Starej Mydlarnii. Od kilku lat przeprowadza sklepowe rewolucje i doradza takim firmom jak Magnat, Tchibo, Springfield, KappAh , Mago S.A czy Go Sport. W trakcie spotkania przedstawiła najważniejsze kryteria i zasady aranżacji witryn. - Najważniejszą i pierwszą rzeczą od jakiej powinniśmy zacząć to opracowanie kalendarza wydarzeń marketingowych. To jakiego typu akcje planujemy przeprowadzić w naszym sklepie w dużym stopniu determinuje późniejsza aranżację – podkreślała Dagmara Habiera. Po określeniu okazji i grupy docelowej, możemy zabrać się do projektowania witryny .Istotna będzie tu kolorystyka, dobór odpowiednich kolekcji odzieżowych oraz dodatków i akcesoriów mieszczących się w temacie naszej okazji np. prezentując letnią kolekcję dziecięcą wybieramy temat wakacji i kompletujemy zestawy ubrań, a także akcesoria kojarzące się z latem i wypoczynkiem. Należy przy tym pamiętać, by cały projekt był ze sobą spójny, a ekspozycja przejrzysta. - Czasem warto zrezygnować z pokazania całej ekspozycji sklepu, a skupić się na najważniejszych dla naszego klienta elementach – mówiła Pani Dagmara Habiera. Ważnym elementem naszej ekspozycji powinna być również cena eksponowanych produktów oraz materiały reklamowe mówiące o aktualnych promocjach i możliwościach zakupu. Z kolei kompletując akcesoria i dodatki tworzące naszą wystawę zwróćmy uwagę na możliwość ich ponownego wykorzystania.
Wystawa Fashion for Kids potrwa do jutra w kieleckich targach. Otwarcie ekspozycji dla zwiedzających od godziny 10.00.
(MM)
Galeria zdjęć
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|