29.08.2016
Menadżerowie marketingu Targów Kielce wzięli udział w letnich warsztatach CENTREX – Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych. Warsztaty odbyły się z inicjatywy dr Andrzeja Mochonia – prezesa Zarządu Targów Kielce, przewodniczącego CENTREX
- Centrex był do tej pory głównie instytucją weryfikującą statystyki targowe. Jednak potencjał takiego zrzeszenia jest znacznie większy i trzeba go wykorzystać – mówi Elżbieta Śniadecka, kierownik Zespołu Projektów Marketingowych Targów Kielce, uczestniczka drugich, letnich warsztatów CENTREX. - Takie spotkania, na których wypracowywane są nowe płaszczyzny współpracy między ośrodkami targowymi są bardzo potrzebne. Zaczęliśmy od marketingu, ale tematów będzie wiele – dodaje.
Letnie Warsztaty CENTREX 2016, w których udział wzięli również pracownicy Targów Kielce, odbyły się od 25 do 27 sierpnia w Balatonfüred na Węgrzech. Głównym celem spotkania oraz tematem poszczególnych dyskusji było budowanie strategii komunikacji dla CENTREX w oparciu o najnowsze trendy i dobre praktyki stowarzyszeń targowych.
W warsztatach CENTREX wzięło udział 12 osób, reprezentantów ośrodków i instytucji powiązanych z przemysłem targowym zrzeszonych w CENTREX, zajmujących się bezpośrednio marketingiem oraz przedstawiciele zaproszonych europejskich stowarzyszeń targowych oraz eksperci w dziedzinie strategii komunikacyjnych i marketingowych.. Wśród nich byli między innymi przedstawiciele Targów Kielce, Międzynarodowych Targów Poznańskich, Expo Arad z Rumunii czy Targów Brno.
Moderatorem i głównym prelegentem Letnich Warsztatów CENTREX był prof. dr Sinisa Zaric, były wieloletni prezes Targów w Belgradzie, dziekan Wydziału Ekonomii belgradzkiego Uniwersytetu Ekonomicznego.
Podczas trzydniowego szkolenia uczestnicy mieli okazję usłyszeć o najnowszych trendach w komunikacji branży targowej, na przykładzie między innymi Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego AUMA. Spotkanie miało również charakter warsztatowy, gdzie każdy z uczestników miał przestrzeń, aby podzielić się swoimi dobrymi praktykami. Szereg dyskusji za nadrzędny cel stawiało poszukiwanie pomysłów, które pomogłyby stowarzyszeniom i instytucjom targowym wspierać komunikację między sobą, jak również między klientami.
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|