03.06.2017
Trzydniowe wykłady podczas Necroexpo2017 cieszyły się popularnością
Słuchając profesjonalistek z agencji marketingowej MOMA, które zorganizowały prelekcje w Targach Kielce można było dowiedzieć się na przykład od czego zacząć planowanie działań marketingowych w specyficznej branży pogrzebowej i jakiego języka przekazu informacji użyć, by nie tylko świetnie promować ale też realnie sprzedawać usługi i produkty branży funeralnej.
Monika Śleziońska – strateg marketingowy oraz Marta Cała-Sturzbecher – specjalista ds. Public Relations przedstawiły również dobre i złe praktyki w marketingu branży funeralnej z całego świata, co dla wielu właścicieli zakładów pogrzebowych było z pewnością dobrą wskazówką dla przyszłych działań.
(KK)
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|