11.04.2017
„Marketing w branży funeralnej – ujęcie praktyczne” to temat wykładu skierowanego do właścicieli zakładów pogrzebowych oraz osób, które zajmują się marketingiem i promocją podmiotów z branży funeralnej. Będzie go można wysłuchać w Targach Kielce podczas najbliższych targów NECROEXPO 2017
Celem spotkania w Targach Kielce jest zaprezentowanie roli i elementów strategii marketingowej, które podnoszą skuteczność działań sprzedażowych.
Wykład zorganizowany podczas NECROEXPO 2017 poprowadzą założycielki agencji marketingowej MOMA: Monika Śleziońska – strateg marketingowy, planujący, opracowujący i wdrażający na co dzień strategie marketingowe oraz Marta Cała-Sturzbecher – specjalista ds. Public Relations, która między innymi opracowuje i wdraża plany komunikacji marek, prowadzi działania związane z kreowaniem wizerunku w mediach.
Najlepszą rekomendacją profesjonalizmu i biegłości Agencji MOMA w tematach branży funeralnej jest fakt, że współpracuje ona z najstarszym i największym zakładem pogrzebowym w Polsce, z powodzeniem realizując założenia strategiczne przyjęte przez firmę.
Wykład odbędzie się 2 czerwca, pierwszego dnia Targów NECROEXPO 2017 w hali E, kapsuła E3 – w godzinach 10.30-12.00
Zobacz jak wyglądały targi poprzedniej, 6. edycji NECROEXPO w 2015 roku
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|