21.04.2016
Wspólna akcja Miejskiego Urzędu Pracy i portalu cksport.pl
Im nasze stoisko lepiej wyróżni się z grona pozostałych, tym lepiej. W końcu przesłanie dla marki XXI wieku brzmi niezmiennie: „wyróżnij się, albo zgiń”. To samo dotyczy Employer Brandingu. Ponieważ przez długie lata obowiązywał w Polsce tzw. rynek pracodawcy, kiedy to przedsiębiorcy dyktowali warunki a dużo osób szukało zatrudnienia, wiele firm swój wizerunek na targach traktowało po macoszemu. Na przykład systemy wystawiennicze pozostawiano dla imprez branżowych, a o oznaczenie stoisk w trakcie targów czy giełd pracy dbano przeciętnie. Oczywiście, sprzedaż produktu i usługi jest ważna, ale czy można produkować i świadczyć usługi na wysokim poziomie bez dobrych kadr? Odpowiedź jest oczywista. W tym roku sytuacja się diametralnie zmieniła. To wystawcy powinni się postarać, by złowić najlepszych. Warto więc do przygotowania stoiska zaangażować dział marketingu firmy.
To tylko jedna z porad jakie przygotowały wspólnie kielecki MUP oraz portal cksport.pl. W kolejnych dniach nie zabraknie także wskazówek nie tylko dla wystawców, ale przede wszystkim dla poszukujących zatrudnienia, którzy zamierzają odwiedzić XIX Ogólnopolskie Targi Pracy.
Zapraszamy na portal http://www.cksport.pl/targipracy oraz do Targów Kielce 27 kwietnia 2016 roku od 11.00 do 14.30
(UK)
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|