17.11.2016
Czerwony punkt podzielony na dwie półkule – od dziś taki logotyp oznacza graficznie Targi Kielce, drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo- Wschodniej. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych – oto co symbolizuje
To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka.
Najnowszy znak kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który już pojawiał się w poprzednich logotypach. Podkreśla wagę miejsca w przestrzeni, symbolizuje centrum spotkań w biznesie.
Znak odnosi się jednocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego ośrodka wystawienniczego. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu.
Nowe logo Targów Kielce będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.
(PP)
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|