Aktualności

20.09.2015

Tryb Boga, product placement i komercjalizacja

Youtuber Łukasz Gad mówi jak jest podczas Sabat Fiction Fest

Na zdjęciu YouTuber Łukasz Gad
Na zdjęciu YouTuber Łukasz Gad

Komputer wysokiej klasy, zestaw najnowszych gier, stroje do cosplayowych przebrań – to wszystko niestety sporo kosztuje o czym doskonale wiedzą uczestnicy Sabat Fiction Fest w Targach Kielce. A co zrobić żeby na to wszystko zarobić? O komercjalizacji strony internetowej YouTube, a co za tym idzie zyskach płynących z publikowania tam swoich materiałów mówił podczas swojej prelekcji YouTuber Łukasz Gad.

Gości spotkania mogli dowiedzieć się jak stworzyć dobrze funkcjonujący kanał na YouTubie, o czym pamiętać a jakich błędów unikać podczas publikacji i ile tak naprawdę w Polsce można na tym zarobić

Bardzo ważna jest osoba YouTubera – mówił Łukasz Gad – charyzma, bezpośredniość, pewność siebie, takie cechy musi mieć dobry YouTuber. Świetnym przykładem osoby stanowiącej autorytet jest chociażby Mariusz Max Kolonko. Ktoś z taką charyzmą przyciąga jak magnes.

Podczas prelekcji można było również dowiedzieć się, jak w głowie piętnastolatka zrodził się pomysł na prostą stronę internetową i co z tego wyniknęło. Dziś Łukasz Gad jest projektantem graficzny oraz Youtuberem, specjalizującym się w projektowaniu wizualnym stron internetowych, identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych, realizującym w grafice wektorowej i animacji post produkcji filmowej.