30.08.2016
Wystarczy zgłosić swoje nowości produktowe, technologiczne, nowe usługi branży odlewniczej, branży recyklingowej do zespołu targów METAL, a my będziemy je promować na stronach internetowych Targów Kielce oraz przedstawiać mediom
Warto wykorzystać taką okazję i zaprosić jak najwięcej klientów na własne stoisko. Skorzystaj z formularza.
- Targi Kielce chcą zapewnić wystawcom jak najszersze możliwości kontaktu z potencjalnymi klientami. W tym celu oferujemy swoim partnerom – Program Promocji Wystawcy – mówi Piotr Pawelec, Dyrektor Projektu targów METAL, ALUMINIU&NONFERMET oraz RECYKLING w kieleckim ośrodku wystawienniczym. - W ramach tej idei oferujemy wystawcom maksymalną korzyść z udziału w targach. Jednym z elementów tej koncepcji jest promowanie nowości prezentowanych podczas targów. W tym celu, oferujemy możliwość bezpłatnego zamieszczenia krótkiej informacji o prezentowanych w trakcie targów nowościach – wyrobach, usługach i technologiach branży odlewniczej. Stworzyliśmy do tego celu na stronie internetowej specjalnie wydzielony katalog.
Ponadto każde stoisko wystawcy prezentującego nowości będzie specjalnie oznaczone i łatwo rozpoznawalne dla zwiedzających. Dodatkowo informacje o nowościach zostaną przekazane dziennikarzom prasy codziennej i specjalistycznej oraz do środków masowego przekazu. Zachęcam do skorzystania z tej promocji i możliwości rozpowszechnienia informacji o swoich nowościach poprzez kontakty medialne Targów Kielce – dodaje Piotr Pawelec.
(KK)
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|