Szanowni Państwo,
w dniu 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, potocznie zwane RODO.
Nowe przepisy mają na celu ujednolicenie i uporządkowanie dotychczas istniejących reguł dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych. RODO przyznaje osobom fizycznym nowe uprawnienia w zakresie ochrony ich danych osobowych, zaś ta okoliczność generuje nowe obowiązki po stronie administratorów danych, jak i pozostałych podmiotów przetwarzających dane osobowe.
Z powyższych względów przekazujemy Państwu informacje dotyczące zasad przetwarzania przez nas danych osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych są Targi Kielce S. A. ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce.
Kontakt z Administratorem możliwy jest:
Inspektorem danych osobowych jest Grzegorz Kamiński. Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Targach Kielce S.A. możliwy jest za pośrednictwem maila: iod@targikielce.pl.
Dane osobowe są przetwarzane na potrzeby prowadzenia działalności statutowej Administratora w kategoriach:
Dane pracowników i osób zatrudnione na podstawie umowy o dzieło lub zlecenie są przetwarzane w celu realizacji przez Administratora obowiązków związanych z zatrudnieniem pracowników lub osób wykonujących umowę o dzieło lub zlecenie na podstawie:
Dane wystawców, uczestników konferencji i konkursów oraz zwiedzających są przetwarzane w celu naboru, organizacji i rozliczeń wydarzeń wystawienniczych, konferencji i imprez towarzyszących, przeprowadzenia konkursów, w szczególności przeprowadzenia procedury weryfikacji oraz wydania nagród i ogłoszenia wyników, przeprowadzenia procedury reklamacyjnej oraz przekazywania informacji o takich wydarzeniach na podstawie:
Dane są pozyskiwane bezpośrednio od ich właścicieli oraz mogą pochodzić z innych źródeł takich jak KRS, CEIDG, foldery reklamowe, katalogi wydawane przez inne firmy wystawiennicze oraz innych publicznie dostępnych źródeł. Przetwarzane kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa reprezentowanej firmy, dane adresowe.
Dane kontrahentów i współpracowników są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umów na podstawie:
Dane akredytowanych przedstawicieli mediów są przetwarzane w celu obsługi medialnej organizowanych przez administratora wydarzeń wystawienniczych, konferencji oraz innych imprez towarzyszących na podstawie:
Dane kandydatów na pracowników są przetwarzane w celu realizacji aktualnej i przyszłych rekrutacji do pracy w naszej firmie na podstawie:
Dane pochodzące z monitoringu wizyjnego są przetwarzane w celu realizacji uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora polegających na ochronie jego mienia na podstawie:
To przetwarzanie dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie należącym do administratora
Dane pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło lub zlecenie są przekazywane do ZUS, US, medycyny pracy, banków, firmy i instytucji szkoleniowych, firm ubezpieczeniowych.
Dane wystawców, uczestników konferencji i konkursów oraz zwiedzających są przekazywane wyłącznie firmom współpracującym z administratorem w celu prawidłowej realizacji wydarzeń wystawienniczych, konferencji i imprez towarzyszących, przeprowadzenia konkursów.
W pozostałych kategoriach Administrator nie przekazuje danych.
Administrator nie przekazuje również danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do prowadzenia działalności statutowej Administratora.
Dane pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło lub zlecenie są przechowywane przez:
50 lat - dokumenty dla ustalenia podstawy wymiaru emerytury lub renty, akta osobowe,
25 lat - dokumentacja związana z śmiertelnymi, zbiorowymi i inwalidzkimi wypadkami przy pracy
10 lat - dokumentacja związana z wypadkami przy pracy lub chorobami zawodowymi, pomoc zdrowotna dla pracowników,
5 lat - dokumentacja podatkowa, ZUS i ZFŚS, wnioski urlopowe, konkursy na stanowiska
3 lata - listy obecności,
w pozostałych przypadkach do ustania przyczyn biznesowych oraz do momentu odwołania zgody.
Dane wystawców, uczestników konferencji i konkursów oraz zwiedzających są przechowywane wyłącznie w celu przekazywania informacji o wystawach, konferencjach i innych wydarzeniach organizowanych w Targach Kielce oraz realizacji innych ustawowych obowiązków. Dane będą przechowywane do odwołania, nie dłużej niż lat 10.
Dane kontrahentów i współpracowników są przechowywane przez okres 5 lat po zakończeniu
i rozliczeniu umowy.
Dane akredytowanych przedstawicieli mediów są przechowywane do czasu zakończenia wydarzenia, na które prowadzona jest akredytacja
Dane kandydatów na pracowników są przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego nie dłużej jednak niż 2 lata.
Dane pochodzące z monitoringu wizyjnego są przechowywane do 30 dni.
Zgodnie z Rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r przysługuje Państwu prawo do:
Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym dla realizacji określonych wyżej celów jest obowiązkowe, ich nie podanie uniemożliwi realizację zadań wyznaczonych przez cel przetwarzania. W pozostałym zakresie jest dobrowolne. Państwa dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu). W przypadku zmiany celu przetwarzania Administrator przekaże Państwu odpowiednią informację
Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
16.12.2019
12.12.2019
10.12.2019
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|