01.07.2015
Uznani specjaliści branży marek własnych dzielili się swoją wiedzą
Ciekawe warsztaty były nowością podczas targów Producentów Marek Własnych w Targach Kielce. Interaktywna formuła, profesjonalna i praktyczna wiedza prelegentów na temat rozwoju marek własnych, przyciągnęła wielu zainteresowanych tematem. Warsztaty stworzono w oparciu o Formułę 5P Private Labels czyli product, packaging, point of sale, promotion, potential for the future.
O roli marek własnych w sieciach handlowych i ich potencjale do wykorzystania oraz marce własnej, jako brandzie, mówił Andrzej Wojciechowicz, doradca FMCG, ekspert Komicji Europejskiej FMCG Business Consulting. Interesująco o emocjach konsumentów i sposobach angażowania ich w rynek marek własnych, tak by pozostawali zadowoleni i lojalni opowiadała Dorota Kałowska, strateg i partner w firmie Cobalt Spark, a także ekspert Polskiej Izby Handlu.
Warsztaty poruszyły również kwestię nowych mediów i prezentacji marek własnych za ich pośrednictwem. Strategie i problemy omawiali prelegenci Łukasz Wołek i Krzysztof Śpiewla z Agencji Eura7 z Krakowa, specjalizujący się w komunikacji marketingowej. Nie zabrakło także cennych wytycznych w kwestiach prawnych ochrony marki. Interesującą prelekcję o tym jak zapewnić ochronę prawną marek i jak uniknąć zarzutu tworzenia marki naruszającej prawa innych przedstawił radca prawny Ignacy Janas.
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|