Aktualności

27.05.2016

Konferencja Future Private Labels – marki własne w pigułce

Zagraniczni eksperci w Targach Kielce 15-16 czerwca

Konferencja marek własnych będzie miała swoją strefę VIP, gdzie producenci private labels i kupcy sieci będą mogli wymienić doświadczenia
Konferencja marek własnych będzie miała swoją strefę VIP, gdzie producenci private
labels i kupcy sieci będą mogli wymienić doświadczenia

Pierwsza Konferencja Private Labels w Polsce,jaka odbędzie się w Targach Kielce będzie miejscem, gdzie można będzie spotkać specjalistów, którzy powiedząjak zarządzać marką własną.Pojawią się między innymi: Joao Ramos, ekspertz sieciBiedronka czy Remy Medina z Francji, londyńska agencja Mintel.

W Targach Kielce posłuchamy zagranicznych prelegentów, zostaną omówione najnowsze badania i analizy rynku, a doświadczeniem podzielą się przedstawiciele sieci. 15-16 czerwca po prostu trzeba być w Kielcach, by wiedzieć jak skutecznie rozwijać marki własne. Po wiadomości z pierwszej ręki mogą wybrać się do Targów Kielce przedstawiciele siecihandlowych, dystrybutorzy,producenci marek własnych, producenci opakowańoraz wszyscy myślący o wejściu na polski rynek private labels.  To dobry sposób, by nawiązać kontakt zkupcami sieci.

Zarejestruj się na Konferencję Future Private Labels

 

Biedronka o przyszłości marek własnych

Podczas konferencji Future of Private Labels, która odbędzie się w Kielcach, głos zabierze Joao Ramos, dyrektor ds. strategii produktu Jeronimo Martins Polska, odpowiedzialny także za badania rynkowe i badania potrzeb konsumentów oraz portfel produktów i projektowanie opakowań. W Kielcach będzie mówił o markach własnych, jako liderach kategorii i kreatorach trendów.

Od private labels do private brands

Głos zabierze także Remy Medina, przez 14-lat związanego z francuską siecią handlową Systeme U i w związku z tym specjalistę rynku marek własnych we Francji oraz eksperta negocjacji cenowych. Jako prelegent holenderskiej International Private Label Consult, mówić będzie o roli innowacji i przejściu od private labels do private brands.

Oczekiwania konsumentów

Londyńska agencja badawcza Mintel przedstawi spojrzenie na rynek spożywczy w Europie, ze szczególnym ukierunkowaniem na Polskę. Mowa będzie o preferencjach i oczekiwaniach konsumentów.

 

Dla tych wszystkich bieżących i ważnych dla polskiego sektora marek własnych tematów warto przyjechać do Kielc.

Portfolio prelegentów sprawdź w zakładce „Prelegenci”

Do zobaczenia w Targach Kielce 15-16 czerwca 2016

(KK)


Polecane aktualności