Aktualności

31.08.2017

MSPO 2017 nawet w telefonie

Tradycyjny biznes spotkań w naszym kraju jest w doskonałej kondycji, jednak czasy się zmieniają i nowoczesne technologie docierają również do hal targowych. Podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Targach Kielce zadebiutuje aplikacja stworzona przez platformę superexpo.com dla wystawców i zwiedzających.

MSPO 2017 nawet w telefonie

Dedykowana aplikacja mobilna to zaawansowany system informatyczny, wykorzystujący platformę superexpo.com. Pełni specjalistyczne funkcje, które wpływają na generowanie korzyści biznesowych zarówno dla wystawcy jak i odwiedzającego. Aplikacja pozwala w pełni wykorzystać wartości jakie niosą targi. Jej głównym celem jest umożliwienie dotarcia do wydarzenia targowego nawet tym, którzy nie ruszą się z domowego fotela. Dzięki aplikacji użytkownik może przenieść się do hali targowej wirtualnie i uczestniczyć w targach. Do funkcji aplikacji należą: mapa google wskazująca najprostszy dojazd do ośrodka,  interaktywna mapa targów ułatwiająca sprawne poruszanie się w targowych halach, powiadomienia o wszystkich wydarzeniach branżowych, towarzyszących targom, a także możliwość dodania wybranych profili wystawców oraz produktów do obserwowanych co oszczędzi użytkownikowi noszenia ogromnej ilości wizytówek i katalogów.  

- Jako wielokrotny uczestnik targów, jako wystawca bądź też odwiedzający, doszedłem do wniosku, że potrzebują one powiewu nowych technologii – mówi Paweł Terlikowski, prezesa spółki świadczącej usługi z obszaru e-targów z Poznania – stworzyliśmy aplikację mobilną, która w połączeniu z pakietem cyfrowym daje ogromną funkcjonalność zarówno dla wystawców jak i gości.

Dodatkowym narzędziem dla uczestników Salonu Obronnego jest  pakiet cyfrowy, który pozwoli przedłużyć istnienie Targów MSPO i stanie się sposobem na pełniejsze ich wykorzystanie (kontakty z Odwiedzającymi, Klientami, prezentacja produktów i usług). Pakiet cyfrowy to kompletne i działające oprogramowanie do nowoczesnej obsługi stoiska targowego (sprzedażowo i marketingowo).

Oprócz współpracy z Targami Kielce superexpo.com  działa także w  Las Vegas, znanym w USA ośrodku konferencyjno-targowym. Firma planuje także dalszą ekspansję nie tylko na amerykańskim rynku. Oprócz polskiego rynku interesują ją m.in. Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.

(PP)


Polecane aktualności