16.10.2017
Czy marki własne są skazane na cenę? Czy są zmuszone kopiować znane marki?
O strategiach marek własnych opowie podczas bezpłatnych warsztatów opakowań na Future Private Labels Wojciech Mirowski (New Brand Attitude) - autor brandingu największych polskich marek (mBank, Tyskie, Lech, Żywiec czy WP-Wirtualna Polska), nominowany do nagrody Człowieka Roku w 2002 r. przez redakcję miesięcznika Impact za stworzenie logo Polski (latawiec). Szczegółowy program warsztatów: http://www.futureprivatelabels.pl/pl/warsztaty/
Bogaty program warsztatów został stworzony dzięki zaangażowaniu firm związanych z rynkiem opakowań. W tym roku wśród wystawców Future Private Lables jest ich szczególnie dużo. Zachęcamy do odwiedzenia ich stoisk, np. firmy Coffee Service Sp. z o.o., produkujące m.in.: opakowania foliowe, torebki foliowe doypack (doypack z zamknięciem strunowym / z zipem / lub ze struną), Sofrupak Witold Gaj, która zajmuje się produkcją opakowań papierowych i tekturowych. Firma jest twórcą Systeu SoFruBox®, opakowania które zapewnia efektywne chłodzenie owoców. Podczas wydarzenia swoje stoisko będzie miała również firma Techpack Group Sp. z o.o., która jest producentem wszelkiego rodzaju opakowań i ekspozytorów z tektury falistej i litej.
Zapraszamy na najbliższe Future Private Labels. Dla specjalistów z branży wstęp darmowy, rejestracja na: http://bit.ly/2xw98CI.
(KK)
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|