16.06.2016
„Biedronka” oraz „Piotr i Paweł” triumfowali w konkursie „Best Private Labels Packaging” podczas FUTURE PRIVATE LABELS
Trzy nagrody, spośród 6 kategorii konkursowych, przypadły dla Biedronki. Dwie dla „Piotra i Pawła” – w tym ważna nagroda zwiedzających. Konkurs zorganizowano podczas kieleckich Targów Producentów Marek Własnych po raz pierwszy. Wśród 36 zgłoszeń w 6 kategoriach, najliczniejszą stanowiły te dotyczące „żywności”. Jury miało twardy orzech od zgryzienia.
Wśród wizualnej oprawy produktów dominował trend naturalności, a nawet pewnej elegancji i prostoty. Opakowania nadesłane na konkurs nie były krzykliwe, ani tandetne. Ciekawą grupę tworzyły produkty zgłoszone do kategorii innowacyjnych – produkty miały swoje drugie życie - po zużyciu służyły na przykład jako zabawka, skarbonka.
Oto zwycięzcy „Best Private Labels Packaging”:
WYRÓŻNIENIE w kategorii: Beverages
Whisky Red Baron - Red Baron Brand Support
ZWYCIĘZCA w kategorii Unusual Packaging
Dada Box Promocyjny na Pieluszki - JERONIMO MARTINS POLSKA S.A
ZWYCIĘZCA w kategorii Personal Care
Linia Mydeł Linda - JERONIMO MARTINS POLSKA S.A
ZWYCIĘZCA w kategorii Household
Ultra Perfume - JERONIMO MARTINS POLSKA S.A.
ZWYCIĘZCA w kategorii: Food / Fresh to go
Produkt: Linia Czekolad - Piotr i Paweł S.A.
Swojego zwycięzcę wybrali także zwiedzający – po raz kolejny doceniono opakowanie linii czekolad z sieci „Piotr i Paweł”.
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|