Aktualności

02.10.2017

O wizerunku, re-brandingu marki własnej i perspektywach branży na konfernecji Future Private Labels 2017

25 października druga ekspercka konferencja podczas FUTURE PRIVATE LABELS Poland&CEE w Targach Kielce

Konferencja Future Private Labels w roku ubiegłym zgromadziła w Targach Kielce 120 słuchaczy.
Konferencja Future Private Labels w roku ubiegłym zgromadziła w Targach Kielce 120
słuchaczy.

W roku 2017 największe wydarzenie w Polsce, poświęcone tylko i wyłącznie markom własnym, czyli Future Private Labels w Targach Kielce stawia między innymi na realne możliwości wprowadzenia zmiany wizerunku, budowania strategii, zarządzania, re-brandingu opakowań, produktu. O tym mowa będzie na konferencji towarzyszącej tradycyjnie targom. Wśród prelegentów praktycy branży z wieloma sukcesami.

- Praca nad zmianą wizerunku marki własnej nie jest sprawą prostą. Wymaga precyzyjnego obliczenia kosztów produkcji, przewidzenia zysków i strat, spowodowanych wprowadzoną zmianą – mówi Dorota Kałowska, koordynator projektu FPL, znany specjalista branży marek własnych i ekspert Polskiej Izby Handlu - Podczas konferencji będzie się można dowiedzieć także, jakie są trendy i nowoczesne narzędzia strategiczne. Poznamy również znane przykłady wprowadzenia produktów na rynek i ich historię sukcesu.

W programie Konfernecji Future Private Labels będzie można między innymi poznać perspektywy rozwoju produktów pod markami własnymi w Polsce, 2017-2022, które przygotowała agencja PMR. Jednym z tematów będą nowe wyzwania w kontekście integracji strategii private labels ze strategią sieci handlowej przygotowane przez Cobal Spark. Będzie mowa także o trendzie wege i bio na rynku FMCG i private labels oraz wielu innych zagadnieniach dotyczących marek własnych – zobacz www.markiwlasne.pl Panel dyskusyjny konferencji zostanie poświęcony tematowi „Marki własne a brandy – dokąd zmierza polski rynek?”.

Wśród prelegentów i panelistów w Kielcach 25 października pojawią się między innymi: Magdalena Szot (PMR), Dorota Kałowska (COBALT SPARK), Grzegorz Kiszluk (BRIEF), Andrzej Wojciechowicz (FMCG Consulting), Robert Krzak (PIOTR I PAWEŁ),Karolina Liberka (Business Development Deputy Director / Feno,) Anita Łatyńska (Melting Pot), Wojciech Mierowski, CREATIVE DIRECTOR, PARTNER BNA/Brand New Attitude).

(KK)


Polecane aktualności