29.08.2016
Polska Grupa Zbrojeniowa, Wystawa Narodowa Sił Zbrojnych, prezentacja nowotworzonych jednostek Obrony Terytorialnej – to najważniejsze tegorocznego XXIV Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego. Potencjał militarny Polski zaprezentuje w Targach Kielce ponad 300 krajowych wystawców branży obronnej
Krajowy przemysł obronny to kwestia fundamentalna dla bezpieczeństwa Polski. Dobrze zarządzany w najbliższych latach ma być siłą napędową gospodarki. Podczas MSPO 2016 polskie firmy zaprezentują najnowocześniejsze uzbrojenie i sprzęt dla wojsk i służb mundurowych. Swoje produkty pokaże 300 polskich wystawców. Będą wśród nich spółki takie jak Fabryka Broni Łucznik-Radom, PCO, Huta Stalowa Wola, czy Rosomak S.A., należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej, która w jest partnerem strategicznym targów MSPO. Pojawią się też liczne firmy o wysokiej pozycji w branży nie tylko w kraju, ale również za granicą między innymi WB Group, Kenbit czy Grupa Lubawa.
Polska Grupa Zbrojeniowa, która jest największym wystawcą najważniejszej w Polsce i w tej części Europy wystawy branży obronnej - Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach, została Partnerem strategicznym Salonu Obronnego na najbliższe trzy lata – 2016, 2017 i 2018 rok. W czasie ubiegłorocznej wystawy Grupa ogłosiła strategię na lata 2015 – 2030 zakładającą stworzenie silnego systemu bezpieczeństwa narodowego.
PGZ chce jest liderem innowacyjności. Priorytet Grupy to m.in. działania w sektorze pojedynczych wyrobów oraz wyspecjalizowanych systemów. Według zaprezentowanej podczas MSPO strategii, filarami wzrostu są: plan modernizacji technicznej polskich sił zbrojnych, rozwój eksportu i rynki cywilne
(BS)
Galeria zdjęć
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|