Aktualności

04.02.2016

Stokrotka o markach własnych i targach PLME

„Targi w Kielcach stanowią bardzo ważne wydarzenie w branży”

Stokrotka o markach własnych i targach PLME

Już za 4 miesiące, 15-16 czerwca trzecia edycja Konferencji i Targów Producentów Marek Własnych PLME Future Private Label 2016. To jedyne w Polsce wydarzenie w 100 procentach poświęcone zarządzaniu marką własną. Jak widzą rozwój sektora private label praktycy tego rynku i dlaczego warto przyjechać do Targów Kielc? - pytamy uczestników, którzy odwiedzili PLME w ciągu 2 lat. Przedstawiciele sieci Stokrotka byli obecni na targach w 2014 roku, wybierają się także na najbliższą edycję.

 

- Z roku na rok obserwujemy wzrost zainteresowania konsumentów produktami marki własnej - mówi Anna Kryska, Specjalista ds. Jakości Marki Własnej, sieć Stokrotka. -Co więcej, konsumenci są coraz bardziej świadomi. Wybierają produkty o wysokiej jakości, a jednocześnie w przystępnej cenie. Sieci handlowe podążając za oczekiwaniami konsumentów, wprowadzają do swojej oferty produkty pod własnymi markami, które nie odbiegają jakością od produktów brandowych, a dla samych konsumentów są bardzo atrakcyjne pod względem cenowym. Jeszcze parę lat temu produkty marki własnej postrzegane były jako produkty gorszej jakości. Obecnie, żaden z producentów marki własnej nie pozwoli sobie na to, aby wsad produktu odbiegał od standardów obowiązujących na rynku. Już nie tylko produkty spożywcze oferowane pod marka własną są atrakcyjne dla konsumentów, ale również produkty z kategorii non-food czy odzież. Klienci chętnie szukają  wśród marek własnych także produktów „Premium” – ich uwagę przyciąga zarówno jakość wsadu, jak i atrakcyjne opakowanie.

W sieci Stokrotka możemy pochwalić się blisko 600 indeksami marki własnej – większość stanowią produkty spożywcze, ale znajdziemy tu również artykuły higieniczne, mydła, kremy do rąk, rajstopy, wkłady do zniczy, naczynia jednorazowe.
Produkty marki własnej naszej sieci dzielimy na trzy segmenty – ekonomiczny, dyskontowy oraz mainstream’owy.

Z punktu widzenia rozwoju marki własnej targi w Kielcach stanowią bardzo ważne wydarzenie w branży. Cieszę się, że z Lublina nie muszę jechać zbyt daleko, aby trafić na wydarzenie dotyczące marki własnej, która rozwija się w sposób dynamiczny, nie tylko w naszej sieci. Uczestniczyłam w pierwszej edycji targów. Oceniam je bardzo pozytywnie. Była to doskonała okazja, aby spotkać producentów marek własnych, a także nawiązać nowe kontakty biznesowe. Tegoroczna edycja targów również zapowiada się interesująco, z uwagi na konferencję, której motywem przewodnim będą kierunki przyszłości dla rynku marki własnej. Uważam, że takie targi połączone z konferencją pełną praktycznych wiadomości są bardzo potrzebne i powinny być organizowane częściej.


Polecane aktualności