16.02.2016
KIDS’ TIME miejscem prezentacji najnowszych badań rynku zabawek
1 mld złotych - niemal tyle wyniósł przychód z handlu zabawkami w sieciach handlowych w 2015 roku. Zaobserwowano aż dwucyfrowy wzrost w odniesieniu do roku 2014 w wartości sprzedawanych tam zabawek - to dane amerykańskiej agencji badawczej NPD, która obserwuje sprzedaż, między innymi, w takich sklepach jak Empik Carrefour, Makro, Smyk, Tesco i ToysRUs. Raport ten powstaje w oparciu o dane zebrane w ponad 1000 sklepach sieci handlowych. NPD wykorzystuje kasową informację elektroniczną, mówiącą o sprzedaży tygodniowej w poszczególnych sieciach, dlatego badania uznawane są za najbardziej wiarygodne.
- Czy chcą Państwo dowiedzieć się jaka była średnia cena zabawki w 2015 roku? Na podstawie danych z sześciu głównych sieci handlowych określiliśmy też „Top 5” najlepiej sprzedających się zabawek ubiegłego roku. Numer jeden to interaktywny Furby Boom. Kto jest na kolejnych miejscach rankingu? - Na to i wiele innych pytań - odpowie Paweł Szmidt z NPD, który 22 lata zajmuje się badaniami rynku.
Dalszy wzrost branży zabawkarskiej w Polsce prognozuje wielu ekspertów rynku. Tendencję widać choćby na przykładzie targów KIDS’ TIME w Kielcach, które w ciągu 6 zaledwie lat awansowały do czołówki targów dziecięcej branży w Europie. Co roku można tu spotkać coraz więcej firm, które prześcigają się w prezentacjach coraz to bardziej wymyślnych zabawek. W tym roku kieleckie targi staną się miejscem prezentacji najnowszych badań NPD dotyczących polskiego rynku zabawek.
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|