25.02.2017
Targi branży dziecięcej KIDS TIME to największa wystawa branży dziecięcej w Europie Środkowo–Wschodniej i jedna z najważniejszych na świecie. Jest to najlepsza okazja do poznania trendów obowiązujących na różnych rynkach. Na specjalnym spotkaniu w Targach Kielce omawiano specyfikę rynku rosyjskiego
- Internet wpływa na konsumencką świadomość. Zakupów dokonuje konsument wychowany w dobie cyfryzacji, a głównym hasłem, które wpływa na marketing na rynku rosyjskim jest KREATYWNOŚĆ – mówiła Ekaterina Migol z GFK podczas Rosyjskiego Okrągłego Stołu w ramach prelekcji "Przegląd rynku rosyjskiego artykułów dziecięcych".
Spotkanie, które odbyło się w drugim dniu Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME poświęcone było w całości rynkowi rosyjskiego. Udział wzięli w nim delegacje z Rosji, Białorusi.
Alina Korableva widący specjalista ds. zakupów w inventive Retail Group przedstawiła nowy format sklepów w Rosji, co pozwala przedsiębiorcą opracował sprecyzowaną strategię wyjścia na ten rynek ze swoją ofertą.
Natomiast redaktor naczelna czasopisma Rody.ru Tatiana Butskaia w swojej prelekcji wskazała najpopularniejsze artykuły dla dzieci od 1 roku życia.
Całe spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Padło wiele pytań, co rozwinęło ciekawą dyskusję, która przeniosła się w mniejsze grupy, tuż po zakończeniu.
(mb)
Galeria zdjęć
Polecane aktualności
Targi Kielce należą do: | The Global Association of the Exhibition Industry |
International Exhibition Statistics Union |
Targi Kielce posiadają certyfikat Systemu Zarządzania Jakością: |
|